Wednesday, August 9, 2017

Law of Attraction Tips / Tip Hukum Tarikan. Bagaimana untuk Menjadikannya Berfungsi dalam Hidup Anda.

Tip Hukum Tarikan. Bagaimana untuk Menjadikannya Berfungsi dalam Hidup Anda



Setelah anda memahami lebih banyak mengenai bagaimana anda mengambil bahagian dalam proses Undang-undang Tarikan, anda boleh mula bertanggung jawab atas semua perkara yang sedang anda lakukan dalam proses menarik minat anda.


Sekarang anda menyedari peranan yang anda mainkan dalam mewujudkan kehidupan anda sendiri, anda tidak lagi mahu mencipta masa depan anda secara kebetulan atau secara lalai dan sambil lewa!


Ingatlah ini, kerana ini adalah kehidupan anda, ini adalah saat anda, maka anda harus memulakan hidup anda secara sedar, sengaja, dan perlu mengambil bahagian dalam penciptaan masa depan yang anda inginkan, bukan berserah kepada takdir dan keaadan semata-mata untuk menentukan situasi anda.




1. Pemikiran Anda Menentukan Keinginan Anda


Fikiran kita sebenarnya kuat dan sangat berkuasa. Ianya adalah nyata, dan pemikiran kita boleh diukur, kerana fikiran kita mencipta getaran dan tenaga. Setiap pemikiran anda adalah pernyataan keinginan anda yang ada sampaikan terhadap alam semesta.


Fikiran yang anda fikirkan hari ini, perasaan yang anda rasakan hari ini, dan tindakan yang anda lakukan hari ini akan menentukan pengalaman anda esok.


Oleh itu, anda mesti belajar berfikir dan berkelakuan positif yang selaras dengan apa yang akhirnya anda mahukan, lakukan, dan alami dalam hidup.



2. Letakkan Impian yang Besar


Jangan menapis impian atau visi anda dengan praktikal dan kebarangkalian. Anda tidak perlu mengetahui setiap langkah yang akan diambil untuk mencapai matlamat anda. Tentukan sahaja apa yang anda mahukan. Ketahuilah bahawa anda layak mendapatkannya.


Percayalah anda boleh memilikinya, kemudian lepaskan, dan lepaskan.


Buka diri anda dengan membayangkan apa sahaja kemungkinan yang tidak terhingga tanpa batasan. Perhatikan tanda-tanda disekeliling anda setiap masa. Perhatikan keajaiban yang mula terungkap untuk anda. Sekarang, mula pertimbangkan kemungkinan ini - jika anda dapat menyelesaikannya sendiri, maka impian anda mungkin belum cukup besar!



3. Gunakan Peneguhan Positif

Peneguhan hanya menegaskan kepercayaan positif anda tentang diri anda dan tentang kehidupan. Setiap pemikiran yang anda fikirkan dan setiap kata yang anda katakan adalah penegasan. Fikiran dan kata-kata anda adalah pernyataan tentang siapa anda fikir anda dan bagaimana anda melihat dunia ini.


Peneguhan positif dan kuat adalah kaedah transformasi diri yang kuat dan ia merupakan elemen penting dalam penciptaan kehidupan yang anda inginkan.


Mereka berfungsi dengan sengaja menggantikan idea-idea yang membatasi, kepercayaan negatif, dan pembicaraan diri yang telah anda laksanakan dan dalaman selama bertahun-tahun dengan pernyataan positif yang menegaskan siapa anda ingin menjadi dan bagaimana anda ingin mengalami kehidupan.


4. Jelaskan Matlamat Anda

Tidak ada had pada impian dan matlamat anda. Seluruh dunia di luar sana hanya menunggu anda. Ini adalah teknik inspirasi yang mungkin anda ingin mencuba juga.


Proses yang bagus untuk menjelaskan beberapa tujuan dan impian jangka panjang hidup anda adalah dengan membuat 101 senarai matlamat yang ingin anda capai sebelum anda mati! — 101 perkara yang ingin anda lakukan, menjadi atau ada anda fikirkan.


Saya menulis senarai matlamat hidup saya pada tahun 2016 dan saya akan  membaca senarai matlamat hidup peribadi saya untuk mendapatkan inspirasi.



5. Gunakan Papan Visi untuk Menarik Sumber yang Membantu Mencapai Matlamat Anda

Mempunyai papan latihan penglihatan harian akan menjadikan minda anda fokus pada matlamat anda. Anda boleh belajar bagaimana menggunakan papan penglihatan di sini.


Idea dan contoh papan wawasan sangat berguna dan memberi inspirasi semasa membuat papan anda sendiri. Klik Di sini atau pergi kehalaman  "Vision Board / Papan Visi. Bagaimanakah Ianya Berfungsi?" dan saya akan menunjukkan kepada anda bagaimana membuat papan penglihatan anda sendiri dan bagaimana menggunakannya untuk memaksimumkan amalan visualisasi anda!



Ambil Tindakan Positif!

Mulakan dengan membuka minda dan hati anda.

Berusaha untuk lebih menyedari tentang sinkronisiti luar biasa yang sudah ada dalam hidup anda. Buangkan saki-baki segala pemikiran atau emosi negatif yang masih ada.

Buangkan keraguan. Dan kemudian lakukan tindakan setiap hari yang akan menggerakkan anda ke arah tujuan anda dan memenuhi impian anda.

Hukum Tarikan memungkinkan untuk kemungkinan yang tidak terbatas, kelimpahan yang tidak terbatas, dan kegembiraan yang tidak terhingga. Ia tidak tahu apa-apa masalah, dan ia boleh mengubah hidup anda dengan segala cara sekiranya anda membiarkannya. teruskan membaca tulisan saya untuk mengetahui lebih lanjut!




Bimbingan Cara Bermeditasi untuk Hukum Tarikan 



Luangkan masa setiap hari untuk menjauhkan diri dari segala kekacauan dan kebisingan yang mengelilingi hidup seharian anda. Komitmen harian ini adalah bertujuan untuk meluangkan masa di tempat yang nyaman dan tenang untuk mendapatkan komitmen anda dalam mencapai pencerahan dan kedamaian rohani anda.

Kita memerlukan masa dan ruang ini dalam hidup kita untuk mengenali siapa sebenarnya diri kita, apa yang penting untuk kita, dan di mana kebenaran peribadi kita terletak. Dengan meluangkan masa begini adalah terbaik untuk anda mencari ketenangan untuk semangat dalam diri anda dan menenangkan jiwa anda.

Anda boleh belajar bagaimana bermeditasi dengan pelbagai cara, tetapi secara umum, ianya hanya duduk diam dan tenang selama beberapa waktu dan memusatkan perhatian pada nafas atau mantra.

Sekiranya anda baru dalam latihan meditasi - pemikiran anda akan melayang jauh, dan fikiran anda akan berkeliaran pada mulanya. Ingatlah untuk tidak bersikap terlalu keras dan tegas terhadap diri anda ketika ini berlaku. Ini hanyalah sebahagian daripada belajar bagaimana bermeditasi.

Sekiranya anda tidak pernah bertafakur sebelum ini, berikut adalah struktur latihan mudah yang boleh anda gunakan untuk memulakannya.

  1. Cari tempat yang tenang, tutup mata, dan fokus untuk memperlahankan pernafasan anda.
  2. Ulangi kata atau frasa yang menggembirakan.
  3. Bergerak ke keadaan sunyi.
  4. Bayangkan diri anda dikelilingi oleh sfera cahaya.
Amalan meditasi yang teratur akan membantu membersihkan minda anda dari gangguan, tekanan melapangkan pemikiran anda, dan meningkatkan hubungan rohani anda. Ia juga dapat memperbaharui semangat dalam diri anda, merehatkan badan, dan menenangkan jiwa.


No comments:

Post a Comment

7 chakra utama mempengaruhi emosi, kesejahteraan diri dan penurunan berat badan kita

   Walaupun anda sudah berusaha keras untuk makan makanan yang sihat dan bersenam tapi masih tidak dapat menurunkan berat badan? Anda telah ...